مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:102023-12-29اجتماعي

توزیع بیش از 200 بسته یلدانه توسط هلال احمر کردستان 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع بیش از 200 بسته کمک معیشتی به مناسبت شب یلدا بین خانواده های نیازمند و عزتمند خبر داد.

  - ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع بیش از 200 بسته کمک معیشتی به مناسبت شب یلدا بین خانواده های نیازمند و عزتمند خبر داد.

  پیام جلالی در جمع خبرنگاران استان اضهار کرد: بیش از 200 بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت تهیه و به خانواده های نیازمند استان اهدا شد.

وی افزود: خانواده های نیازمند در مناطق کم برخوردار استان با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این بسته ها با رعایت حفظ کرامت، شان و منزلت این عزیزان در بین آنها توزیع گردید.

دکتر جلالی در ادامه بیان داشت: بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفت و همچنین به مناسبت یلدا، طرح نیابت نیز با هدف دیدار، تکریم و دلجویی از سالمندان با مشارکت جمعی از داوطلبان در شهرستان ها صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: در سراسر استان اقدامات ارزنده ای برای شادی خانواده های کم برخوردار صورت گرفته که این امر نمونه ای از این توفیقات است و تلاش می کنیم با همدلی خیرین در مناسبت های مختلف شادی این خانواده ها فراهم شود و خدمات بیشتری ارائه دهیم و به یاری خدا شاهد فعالیت های اثرگذارتری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 200 بسته یلدانه توسط هلال احمر کردستان 

توزیع بیش از 200 بسته یلدانه توسط هلال احمر کردستان